fredag igen då :p

Vilket betyder att det är exakt en vecka sen jag skrev sist, för er som är intresserade.
Denna veckan har jag jobbat en massa, varit i Jkpg och tagit igen mig sen förra helgen :p

I Jönköping köpte vi bla en slags bokhylla till det lilla rummet. Fast vi har den liggandes på långsidan. Där är det tänkt att jag ska ha lite skolgrejer och annat smått och gott :)

Idag ska Jocke och jag ska åka och spela volleyboll. Eller ja, jag brukar mest stå och titta på och prata med folk. :p
Men än har han inte kommit hem, men han kommer nog snart.
Det är första gången på flera veckor som jag kan följa med för jag har jobbat så mycket, så det ska bli jättekul :)

En liten bild på hyllan vi köpte, jag har inte orkat ta nåt kort :å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0