uscha!

Nu var det ett tag sen jag skrev, mest pga att Telia aldrig kan sköta sina saker..
Det var samma sak förra gången vi flyttade..

Vi beställde flyttning i mycket god tid till i måndags, i onsdags hade vi fortfarande inte fått det så jag ringde och kollade och en tjej lovade att fixa det under dagen eller tidigt på torsdags morgon.
Inget hände så på torsdagskvällen ringde jag igen och pratade med en kille som konstaterade att vårat ärende aldrig hade blivit behandlat från första början och tjejen jag pratade med dagen innan hade inte gjort nåt.
Men han skulle se till att fixa det och ringa mig på fredag kl 8.
Inget hände på fredagen så vi gick till Teliabutiken i Nässjö.
Vid typ 11 ringde killen tillbaka igen och krävde att jag skulle ta reda på telefonnummret till dom som bodde i lägenheten innan oss?!?! Annars kunde dom inte göra nåt. Som tur var så var det ju Jockes syster så vi visste ju numret, annars hade han fått fixa det själv.
Då sa han att det skulle fixas under kvällen.
Ne, några timmar senare fick Jocke ett sms från Telia som att vi får internet, tv och telefon den 13.
Idioter.
Jag tänker då inte betala nåt för denna månaden.
Som tur är så kan vi få internet på datorn genom Jockes telefon.
Och alla vet ju att ettan, tvåan, fyran och sexan visar de enda sevärda sakerna på tv. ^^


I övrigt så är väl livet ganska okej. Haha.
Förrutom att det krånglade jättemycket med alla brukare på jobbet igår, och att vi inte fick ha ljusblå tapet i hallen..
"välj någon neutral färg"
Grå, vit, beige och ljusbrun.. Jätteskojiga färger ju!

Bilder från lägenheten kommer väl nån dag när jag orkar fixa det :p
För nu ska jag laga mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0