Ledig idag :)

Nu var det visst ganska längesen jag skrev.
Har inte haft nån ork och jag gissar att värmen har en del med det att göra, 30-34 grader är inte riktigt min stil.

Förra lördagen var Jocke och jag i Ullared, var meningen vi skulle åkt i måndags, men Jocke blev otålig. :p
Åkte megatidigt på morgonen och var framme när det öppnade, vilket var en ganska bra idé för det var nästan tomt på folk de två första timmarna :p

Jag blev hyfsat besviken på klädavdelningen, dels för att dom hade gjort om helt sen jag var där sist, och dels för att jag nästan inte hittade nåt.
Nån tröja, nåt linne och en klänning var vad jag hittade, resten skrek tant.
Men jag lyckades tömma plånboken ganska bra ändå. :p
Bakplåtspapper, fryspåsar, matberedare, torkställning, tavelram, handdukar, eltandborstar, fönsterlampor...
Ni vet sånt där man behöver när man inte längre bor hemma och det inte fylls på automatisk i alla lådor :p

Efter det har jag bara jobbat i värmen. Cyklat runt i samhället så att svetten har runnit :p
Och det är vad jag ska göra hela denna helgen också..

I lägenheten har det inte hänt sådär jättemycket denna veckan. Har fått upp några tavlor och lite blommor.
Väntar ju fortfarande på att dom ska tapetsera om i hallen, så det jänns onödigt att göra nåt där.
Men det kommer väl bli jättebra när vi får dit våran trevliga vita tapet.. haha

Det saknas fortfarande lite grejer.. några tavlor, gardinstänger, gardiner, mattor, ev en sänggavel..






Nu fick ni även en bild på min fjärilskrasse som jag trodde skulle bli ca 30 cm, än så länge är den uppe i ca 2 meter och den slingrar sig runt räcket på uteplatsen.. haha


Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

en liten fråga; bilden med den svarta bokhyllan, vad är den i för rum? försöker klura ut lite hur det ser ut :b

2010-07-16 @ 04:22:30
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

Det är från datorrummet, eller vad man kan kalla det, glömde visst ta med en bild från andra änden också :p

2010-07-16 @ 11:08:47
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: Marika

Vad fin lägenhet! :)

2010-07-16 @ 11:59:30
Postat av: Ida

Ja, lite tråkigt att det är samma golv och tapeter överallt typ :p

2010-07-16 @ 21:24:00
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0