Helt slut.

Det är vad jag är just nu.
Musten har gått ur mig som en del säger.
Jag fattar inte must delen..

Idag ringde klockan 4:30.
Härligt.
Körde den sjukt låååånga vägen till Jkpg, där halva staden stod under vatten. Det var översvämningar överallt.
Jag tog mig iaf fram till Bäckadal efter att bilen fick simma igenom tre sjöar på vägen dit.
Assisterade vid fotografering av fordon, industri, bygg och frisör.
Frisör gick bra. Det andra orkar jag inte ens skriva om..

Sen var det Hannahs student, men eftersom hon blev försenad och jag började jobba vid 17 så hann jag inte träffa henne. haha. Det får bli en annan dag :)
Åkte och jobbade och hamnade hos en brukare som ja, jag vet inte riktigt vad man kan säga..
Men hon har nog inte så många dagar kvar i livet.
Det var väldigt jobbigt att gå därifrån.
Men eftersom hon nekar mer vård än den som vi ger så finns det inget att göra.
Ärligt talat så är jag rädd att gå tillbaka dit imorn.
Hoppas jag får en annan tur.
Jobbar 7-11 och sen blir det bilspeedway i Vetlanda. Det kommer iaf bli roligt. :D

Nu ska Hanky (som ligger och sover gulligt i mitt knä) och jag bege oss till soffan och hoppas att det är nåt förutom prinsessbröllop och fotboll på tv :)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0