Hemtjänst hela helgen.

Då har även denna helgen passerat. :)
Speedwayen i Vetlanda igår var kul, åkte med Joakim och William.
Men det var lite för lite krockar och sånt tycker jag. Förra året var det lite mer action på det :p haha
Jobbade både fredag, lördag och idag. Allt har gått jättebra förutom tanten som är så dålig.
Nåt väldigt positivt är att jag har fått delegationsbevis. Vilket betyder att jag nu får ta ansvar över all medicin förutom insulin för det är krångligt med alla olika mätare. Vilket i sin tur betyder att jag snart kan börja gå ensamturerna om det skulle behövas :D

Imorgon ska jag jobba 7-16.
Det känns så skönt! Med tanke på att mitt konto inte har ökat med ett öre de senaste månaderna så kommer denna månadslönen kännas sjukt bra! :D
Både jobb i kök, på dagis, på Photomic och så hemtjänsten.

Anyway.
Jag har fortfarande inte fått mitt betyg från engelskan.. Som jag avslutade för typ en månad sen..
Ringde till Brinell i fredags men jag fick inte tag på rätt person då, så jag får ringa imorn igen.
Det måste nämligen kopieras och postas senast torsdag..

Här är en bil som körde rakt in i sargen, däcket vek sig in under bilen, men han körde på ändå. haha
Det gick inte fort kan jag lova :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0