Informationsdag

Idag var jag på informationskurs inför sommarjobbet.
Och om det inte hade varit så att jag redan har jobbat flera dagar så hade det säkert varit lite intressant och givande.
Men jag kunde typ allt dom tog upp..
Så där satt jag i 6 timmar och fick betalt för att halvsova ^^
Den praktiska delen var iaf lite kul, vi hissade upp varandra i liftselar och körde omkring i rummet :p För att vi skulle förstå hur det är att vara en halvt döende pensionär liksom :å

Efter det så åkte jag hem, åt lite pastasallad, var ute i skogen i en timma med Hanke, hörde en massa hundar skälla och tränade lite på hur man uppför sig då :p, satte mig vid tvn och åt en glass, kollade facebook, packade lite grejer inför lägret (konstaterade till min lättnad att sommarkläderna fortfarande passar), packade lite kläder inför flytten och nu sitter jag här :p

Så nu har alla fått en sjukt detaljerad bild av min dag. haha.

Ikväll tänkte jag ringa mamma och höra när dom behövde hund- och gårdsvakt :P
Dom ska vara i Norge i lite mer än en vecka över midsommar, så några dagar ska Jocke och jag vara i Högagärde.
Det ska bli väldigt skönt att komma ut på landet lite. Låta Hanke springa fri som en fågel :p
+ att vi slipper bo bland alla flyttkartonger.
Josse och Mikael flyttar ev imorgon så jag hoppas verkligen att vi får nyckeln den 28.. Isf kan vi packa klart allt innan vi åker till Högagärde.
Vilket vore väldigt skönt :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ni hade bara tur denna gång :P Lejonen har varit mästare 2 år i rad, så vi tänkte att ää, ge dom en chans ;)

2010-06-17 @ 11:57:05
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: Ida

Haha, vi får väl se! :D

2010-06-17 @ 12:21:34
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0