Joakim fyller år :)

Igår hamnade jag framför Greys Anatomy, en serie som jag inte följer utan jag har kanske kollat på en sådär 5 avsnitt lite då och då.
Och igår var visst näst sista avsnittet och det var sjuuukt spännande...!
En gubbe med pistol kom in på sjukhuset och sköt ihjäl var och varannan kirurg.
Så nu står jag inför problemet om jag ska vänta till nästa vecka och se vad som händer, eller om jag ska kolla på internet.. :p

Idag har jag diskat en massa och dammsugit hela lägenheten. Superkul, verkligen.
Jocke fyller 24 år idag, så jag tänkte att det skulle vara lite fint iaf. :)
Sen kommer ju hans mamma, Josse och Mikael ikväll och fikar lite, då kan jag ju iaf se till att alla stora drivor med hundhår är borta. :p
Till det har jag bakat kärleksmums, snoddas eller vad man nu väljer att kalla dom.
Eller ja, vi hjälpte fakiskt åt, Jocke var också delaktig. Vi gjorde dom i sockerkaksformar så får man ta så stor bit man vill sen :)
En form tog Jocke med till jobbet och en ska vi ha ikväll.
Men innan det blir det födelsedagsmat, som jag tänkte lägga ut här sen :p, och paketöppning, och så ska vi åka till Högagärde och hämta mammas bil, som jag behöver imorn när jag börjar jobba kl 6 i Jkpg.. ^^

Nu är mitt Filippinunderlägg och våra söta små salt- och pepparkar nerpackade. Knäckebrödslådan får stå kvar ett tag till :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0