Knott knott knott!

Det kan man sammanfatta mina senaste 5 dagar med.
För sedan i lördags morgon har jag befunnit mig i Knottland.
Har ju varit på läger, som har varit jättekul förrutom alla hemska knott.
Känner på mig att detta inlägget kommer handla främst om dessa hemska djur.

Förutom dessa knott så har allt varit roligt, fint väder, snälla barn, sjukt roliga lägerbål och supergott ledarfika när ungarna har somnat ;)
Men tillbaka till knotten då. Dagarna har varit hyfsat okej, men från ca 18-23 på kvällarna så har våran"by" varit invanderad av knott. Ingenting vi gjorde fick dom att försvinna, provade olika spray, medel, ljus, rökelser. Ingenting fick dom att försvinna.
Alla satt ständigt och torkade bort knott från ansikte och händer, och jag överdriver inte om jag säger att alla ständigt hade mellan 5-10 knott i ansiktet.
Flera kvällar kunde vi inte vara i våran egen by utan fick gå iväg nånannanstans för både barn och ledare fick panik och många började svullna upp lite smått.
Aldrig mer Skuggebo säger jag bara!
Nästa gång vi ska till den lägergården tänker jag faktiskt inte följa med. haha.

För att gå ifrån knotttemat lite så kan jag flika in att vi har fått besiktningstid på våran lägenhet.
På onsdag kl 16:00.
Våran nya lägenhet har besiktningstid onsdag 16:30.
Nu undrar jag lite hur Linden tänker.. Det går inte ihop sig på något sätt!
Dessutom har vi inflyttningsdag på torsdag och dom kan ju inte direkt besikta lägenheten innan den är tom.
Haha.
Vi måste tömma lägenheten innan den besiktas, vi måste få nycklar innan vi tömmer.. Och nycklar får vi när den andra lägenheten är besiktad, vilket är efter våran?!?!
Mikael skulle ringa Linden idag och försöka få tidigare besiktining på deras, så sen tänker jag ringa och fråga lite hur det är tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0