Sjuklingar

Jag har lyckats smitta stackars Joakim.
Han fick åka hem från jobbet igår kväll och idag ska han inte åka alls.
Men det har Hanke inget emot :P

Igår jobbade jag med balfoton igen.
Och herregud.
Det var Erik Dahlberg som gick igår, och idag med.
Och ja, dom var så korkade! Helt sjukt vilken skillnad det var mot förra veckan då Per Brahe gick.
Jag trodde att det var jag som inbillade mig.
Men dom fattade inte vart dom skulle gå, att det fanns två fotografer, att dom skulle ta med sig sina lappar in, att dom skulle fylla i dom, ungefär 50% av dom som inte hade med sig lappar inte kunde inte sin adress?! Det värsta var dom som inte fattade att dom skulle stå framför och på den vita duken, och att kameran skulle vara framför dom..

Sa till Janne och Anders att jag tyckte att dom var lite korkade och dom berättade att det alltid märks jättestor skillnad på elever beroende på vilken skola de kommer ifrån.
Helt sjukt..
Nu hoppas jag att Tenhults eleverna kommer glänsa :p
Dessutom gjorde balvärdarna ett värdelöst jobb. Dom skickade in ca 50 pers utan lappar och påstod att det inte fanns några, men sen hittade jag alla när jag plockade in allt.
Ren lathet med andra ord.
Jätteroligt för oss som får stå och skriva in allt i datorerna sen.

Idag är jag iaf lite bättre än sist jag skrev. Att kunna sova på nätterna gör en hel del..
Tänkte att jag skulle ta med Hanke ut på en cykeltur om en stund.
Får använda Jockes cykel eftersom jag fick punka i helgen när jag befann mig på andra sidan Bodafors. Det var jättekul att gå hem..
Problemet är att jag typ inte når upp på Jockes cykel. haha

Världens finaste Zingo :)  Och så har vi det där betande lilla fåraset i bakgrunden.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0