Walking in Memphis

Tänkte bara berätta att jag och min farbror beger oss till Uppsala efter morgondagens balfotografering.
På fredag ska vi ta lite studentkort där, sen åker vi hem igen och dagen efter tar min kära bror studeten! :)

Sen kan jag ju tillägga att jag träffade Calle Christiansson igår när vi tog kort. Helt plötsligt stog han bara där, i Jkpg lixom. haha
Det var lite skoj :)
Han var med på några kort tillsammans med en mycket nykter balkommite.. :p
Sen skulle alla komma och kolla på korten och mitt knä hamnade på något sätt mitt emellan benen på Calle utan att jag kunde göra nåt åt det.
Så jag ansträngde mig till det yttersta för att inte röra på mig och råka anmälas för tafsande på kändis :å

Sen gav jag självklart Stinas nummer till honom också ;)

Annars så vet jag inte vad jag ska skriva..
Ska packa lite inför, vad jag tror är, min första vistelse på svenskt hotell? Har bara bott på vandrarhem i Sverige tror jag. Iofs väldigt fina sådana, men dom klassas ändå inte som hotell.
Så det ska bli trevligt. Hoppas bara att min rumskamrat är av den trevliga sorten också, vet inte ens vad hon heter!

Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

hoppas verkligen att du gav mitt nummer också! :b

2010-06-03 @ 02:23:03
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

haha. oja, han fick hela klasslistan :P

2010-06-03 @ 10:58:35
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: [s a n n a]

haha det är bra :b

2010-06-04 @ 01:19:15
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Stina

Det vill faen till! :D

2010-06-04 @ 12:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0