AJ!

Dumt beslut att inte åka till läkaren igår.. ^^

Idag vaknade jag tjugo i åtta. HAHA Hemtjänsten! Idag lyckades ni INTE väcka mig!

Det som väckte mig idag var hundar, många skällande hundar var det första jag tänkte när jag vaknade. Tog mig ur sängen och tittade ut genom fönstret.
Såg en stackars kvinna med tre söta Hankar, en bit bort stod en annan kvinna och ropade på sin hund, som var nån schäfer blandis, hunden ignorerade henne totalt och gjorde hela tiden nya utfall mot dom stackars små hundarna.
Och hon gjorde ingenting för att stoppa det förrutom att ropa?!
Efter ganska lång tid gick hon fram till hunden och tog den i kopplet och slog den. Jättemycket.
Stackars stackars hund!
Ingen bra start på min dag. Jag blir så ledsen när jag ser osäkra hundar med värdelösa ägare.

Kan tänka mig att situationen var lite jobbig för kvinnan med russlarna. Står man där med tre hundar är det väl inte lätt att hålla nåt under kontroll.

Personligen hade jag försökt sparka iväg hunden.
Eller ja, inte sparka. Typ knuffa undan. Mota bort liksom. Och skälla ut tanten.
Speciellt när hundens ägare inte gör ett skit för att få tag på sin attackerande hund!

Har hållt på i några dagar nu, när jag inte har haft internet, att rensa upp bland alla bildmappar.
Har tagit bort en massa bilder och har organiserat det lite bättre.
Har bla hittat en massa filmer på Hanke när vi har kollat vad han gör när han är ensam hemma.
Nu för tiden så kan jag tala om att han sköter sig hyfsat bra. Går upp på soffbordet ibland, för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0