Bilder

Här kommer första bilden på lägenheten, även den enda jag har just nu. :p
Personligen tycker jag att köket är väldigt fint, tyvärr är det det enda rummet jag kan säga det om. Sen gillar jag att det finns fönster på toaletten och att det är kakel i hallen också. Balkongen är väldigt stor för att vara till en lägenhet, men den kommer vi förhoppningsvis inte använda :)



Kanske tar lite bilder imorn.
Iofs har jag jättemånga bilder på en massa äckliga grejer som fanns när vi flyttade in..
Tex en icke rengjord spis. Hela spisen var sånhär.


Min lilla soldyrkare :D
Sitter man med frambenen lutandes mot armstödet så kan man få lite sol på dom också.. :p


Hanke klarade iaf flytten utan problem :)
Första promenaderna var han lite bråkigare än i vanliga fall, men det är han alltid när vi går på ställen där han inte känner igen nåt, så det är ju inget ovanligt.
Sen hade han problem med att hoppa upp i soffan i några dar, men det försvann efter ett tag. Troligtvis så var det väl för att soffan inte var på samma plats och han fick hoppa annorlunda eller nåt :p

Kommentarer
Postat av: marika

nice kök! :D

2010-03-14 @ 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0