.

Jag kan tala om att jag just nu har en väääldigt busig liten hund.
Han har precis fått ett terrier ryck. :p
För er som inte har lyckan att ha en sån så kan jag tala om att dessa terrier ryck är mycket mycket underhållande!
Han springer omkring som en galning och kastar sitt tuggben åt alla håll och kanter!

Annars händer det inte jättemycket just nu. Har tvättid så snart ska jag gå ner och hänga upp en maskin och sen ska jag åka till mamma och pappa och leta efter nån bra maskeradutstyrsel! Tror att jag blir bonde. Har ju både kläder och erfarenhet! :p
Jag ska nämligen bli scoutledare och imorgon står maskerad på schemat!
Får se om det är nåt för mig eller inte :)

Hmm.. Vad händer mer..
Ikväll tänkte jag kolla på Pride and Prejudice, vi kollade på en scen på engelskan idag och den verkade ganska rolig.
Sen är det torsdag vilket betyder att jag inte har några lektioner :) Det betyder även att det bara är 3 dagar kvar tills jag firas av familjen hemma hos mamma och pappa :D
På måndagen får jag se vad som händer, om det bara blir Jocke eller jag eller om nån kommer och hälsar på.
I vilket fall som helst så kommer jag inte få frukost på sängen för Jocke börjar jobba vid 5 :p
Men hellre det än att han jobbar natt på min födelsedag!

Nu ska tvätten torkas!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, de där terrierrycken låter ju inte alls bekanta ;). Det värsta är när Texas får för sig att kasta runt något tuggben tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Grannarna är kanske inte helt nöjda...



Kattmat på burk låter ju spännande. Lite svårt att ta med på promenad kanske, men perfekt hemma kan jag tänka. Jag brukade faktiskt sno lite kattmat, torrfoder alltså, varje gång jag var hos mina föräldrar och sen använda som godis. Det var också hett ett tag!

2010-03-26 @ 16:18:33
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0