Födelsedag! :)

NU har det gått två dagar, men jag har inte varit på blogghumör :p

Iaf så började min födelsedag jättebra! :)
Först sjöng Jocke för mig, dock innan kl 5 så jag var väl inte helt vid medvetandet.. :p
Men sen gick jag ut med Hanke och han var lös som vanligt. Helt plötsligt fick Hanke syn på ett gäng rådjur som han började springa mot, jag såg aldrig dom den gången så jag tog det lugnt och ropade på honom när jag tyckte att han var för långt bort. Då vände han direkt och kom springandes mot mig.
När han kom så satte jag honom ner och gick bort en bort för att göra en inkallning, då såg jag typ 3-4 rådjur som sprang omkring i skogen så jag ropade på Hanke direkt och även denna gång såg han rådjuren men valde att komma till mig! :D

Sen hittade han en hög med bajs, och då kom han inte! haha.
Så det blev badstund när vi kom hem :P


Sen kom Jocke hem och då åkte vi till coco thai och åt supergod mat!
Åkte hem och jag fick fina paket av Jocke och sen på kvällen kom Josse, Mikael, Elin och Joakim. :)

Några av paketen :)


Sen var den dagen över, troligtvis den bästa födelsedagen i mitt liv vad jag minns :)
Var hos mamma och pappa i söndags och firades, sen blir det släktkalas nångång i slutet av april tror jag, (=ännu mera keet! :P)

Anyway, idag är det engelska igen. Ska åka buss vid 12 och sen hämtar Jocke mig tjugo över tre för vi ska ändå göra lite grejer i Nässjö.
Igår skulle jag egentligen åkt buss, men jag lyckades låna mammas bil.
Annars hade jag fått åka buss härifrån lite efter 7, suttit på stationen i nässjö till 9,45, haft lektion till 11 och sen varit hemma kvart i tre ungefär.  Dvs ganska många timmars sittande!
Om jag har räknat rätt kommer det bara bli en gång till som det blir så, hoppas jag kan låna mammas bil då med :)

Men idag är det iaf affärer öppna när jag kommer till stan, så då ska jag bränna upp lite av alla pengar jag fick av mamma och pappa. haha. Det är kanske fel, för jag kommer behöva dom. Men nåt kul måste man få ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0