Mot Eksjö idag :)

Idag på morgonen fick vi äntligen alla tv-kanaler.
Men nu har jag börjat fundera över om det verkligen var så bra, för vi har nämligen fått discovery channel..
Vilket betyder att den kanalen kommer vara igång hela tiden när Jocke är hemma.

Idag vaknade jag innan kl 7, tom innan hemtjänsten började.
Somnade jättetidigt igår, hade så ont så jag orkade inte vara vaken.
Så jag började med en promenad runt dammen idag, tog ca 30 minuter, i strålande solsken!
Tur var väl det, för nu är det mulet och äckligt ute.

Om ungefär 40 minuter ska jag åka till Eksjö, har fått tid hos mammas läkare så han/hon ska kolla ner i min hals.
Personligen hoppas jag på den kvinnliga läkaren. Det kan vara svårt att höra vad Jerzy säger ibland och jag vill helst förstå vad som är fel :p
Sen händer det nog inte jättemycket mer.
Ska läsa lite i min engelskabok, kanske baka frallor och självklart ta hand om mina söta små växter.
Jepp, jag har blivit vuxen och börjat odla grejer i köksfönstret. haha.
Basilika, persilja, krasse och lavendel är igång nu. Har tänkt att jag ska plantera sallad i eftermiddag, om jag hittar nåt fönster där temperaturen inte överstiger 20 grader.
Sen hoppas jag på att jag får blomkrukor när jag fyller år så ska den ut på balkongen :p
Ja, jag är tragisk! :p

För er som inte har sett det på bdb så har jag ryckt Hanke.
Ungefär 1 kg hund försvann.. Det syns inte så bra på bilderna, men han har blivit av med myyyyycket hår!
Ryckte honom lite till efter sista bilden. Hade missat lite :p

Före


Efter



Mina små basilikor har börjat komma upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vikken snygging:D

2010-03-27 @ 15:00:14
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Ida

Det vet han om! :p

2010-03-27 @ 16:54:38
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0