Ny frisyr.

Idag på morgonen vaknade jag och mådde PISS.
Var äckligt yr. Inte så yr som jag brukar vara, när det räcker med att köra ner huudet mellan benen en stund så att hjärnan syresätts.
Ne, allt snurrade. Oavsett vad jag gjorde så snurrade det mer och mer.
Kräktes nån gång och sen blev det bättre :p
haha.
Lyckades ta mig iväg till min engelskalektion, hade lite problem med att prata men det gick.
Sa jag förresten att läkaren rådde mig till att prata så lite som möjligt? haha. Yeah. Right...
Sen åkte jag hem, gjorde tacopaj (stek färs, campinjoner, paprika, rödlök och tacokrydda. Lägg på en bädd av färskost/philadelphia och på med tacochips och ost och in i ugnen, smidigt!), sen körde jag Peter och Jocke till jobbet. Hälsade på mamma och åkte till frisören.

Klipper mig hos Tittis Hårdesign i Nässjö, och inte nog med att frisörerna är hur trevliga och duktiga som helst, Titti har även med sin lilla -border terrier/jack russell/ tysk jaktterrier/ 15 andra små raser- till jobbet och hon är så söt och mysig!
Klippte mig hos Thai som vanligt, och den där tvätten man får innan dom klipper, den är helt underbar! haha.
Jag somnar nästan varje gång för hon masserar i en evighet. :p
Så skööönt!
Jag ska nog köpa mig ett sånt där handfat så får Jocke tvätta mitt hår och massera varje dag :D

Men iaf, en timme senare åkte jag hem, och då fick jag en mindre chock. haha.
Jag har fått lugg!
Jag tänkte inte på det när hon klippte mig.
Jag har alltid tänkt att jag aldrig någonsin ska ha lugg (efter att ha insett hur jag såg ut när jag var i tioårsåldern och hade spikrak lugg, med ett hår som inte var ett dugg urklippt och med andra ord var ca 1 dm tjockt.)
Men det ser ganska okej ut. Tror jag. haha.
Och dessutom går det att lägga det åt sidan om jag vill. Fast jag kommer aldrig orka använda spray varje dag, så troligtvis kommer jag ha lugg.
Scary!

Det var lite irriterande att gå ut i snöblandat ösregn direkt efter att Thai hade ägnat lång tid åt att platta och styla.. Efter en minut såg mitt hår hemskt ut!
Sanna gav mig alternativet att ladda upp en bild på det, eller åka till USA och visa det..
Jag har tyvärr inte råd med det så det får bli en bild istället :p

En liten bild. haha. För jag har finnar och hatar egentiligen att lägga ut bilder på mig själv :å


Nu ska jag gå ut med det där kräket som sitter och river mig på benen!

Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

det blev ju snyggt! förresten om du vill bli klippt gratis i vår så behöver icca klippmodeller till skolan :b

2010-03-24 @ 19:10:45
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

Det kan jag ställa upp på :p Det är ju svindyrt att klippa sig!

2010-03-25 @ 10:50:36
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0