pakeeet!

Idag kom den första leveransen från netonnet.
Vi har beställt en telefon och en mikro.
Idag kom två paket, innehållandes två telefoner..?

Så Jocke mailade dom och de hade råkat skicka två telefoner istället för en telefon och en mikro.. haha.
Iaf så fanns mikron inte på lager så det tar ett tag innan den kommer.
Men har vi klarat oss i över två månader så ska det nog gå ett tag till.
Enda problemet är att jag vill ha pangbulle!

Ikväll är det dags för maskerad och jag ska vara bonde. Jag vet inte om det är tragiskt eller komiskt..?
Av någon anledning kom jag nu och tänka på nån bild på Sanna med keps och en jättestor tjurring i näsan? haha xD
Tror dessutom att hon är blond på bilden..
Tyvärr hittade jag inte bilden så ni får tyvärr inte se den. Om inte du också har fått den Marika? :p
Men jag kan tala om att den är rolig!

Nu ska jag träna och duscha!

Kommentarer
Postat av: marika

jag är ganska säker på att jag inte har fått den eller ens hört talas om den förrens nu, vill dock hemskt gärna se den nu! :D

2010-03-25 @ 21:39:50
Postat av: Ida

Du har missat nåt.. :p

2010-03-27 @ 16:50:40
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0