Sista blogginlägget.

Idag har jag hundraelva saker att göra, på 6 timmar.

Tvätta
Vakna
Ta upp grus ur akvariet
Rengöra diskmaskinen
Duscha

Städa badrummet (det blir väääldigt synd om den som går in där sen!)
Fixa mat (värma pizza ^^, jag ska idag med andra ord försöka äta färdigmat, något jag har stor fasa inför)
Packa det sista från köket
Plocka ner datan
Montera isär skrivbordet
Rulla ihop bäddmadrasser
(och hitta nåt att hålla ihop dom med).
Rengöra de sista elementen
Dammsuga av hallmattorna och rulla ihop dom
Fixa lite mackor till alla snälla människor som kommer och hjälper oss att flytta
(mamma, pappa, oskar, sven-åke, mikael)

Jag har än så länge hunnit med hälften av tvätten. :)

Jocke kommer hem halv tre ungefär, då ska han äta och sen hoppas vi att dom ringer och säger att vi kan hämta nyckeln och så åker vi en sväng till Bodafors med dom första skräpgrejerna.
Troligtvis kommer pappa och oskar hit under tiden (bäst för dom det för pappa kom kvart över sju och hämtade nyckel!) och börjar packa bussen och så kan dom åka med första lasset när vi är tillbaka med dom nya nycklarna.
Sen kommer mamma, sven-åke och mikael vid fyratiden med en släpkärra och det är då det kommer börja bli rikitgt stressigt. haha.
Mina stackars fiskar kommer få spendera nån timma i en vacker gul fodertunna och jag hoppas att det ska gå så smärtfritt som möjligt.

Sen ikväll är det dags att hämta min lilla bebis igen. :D
Det är sjukt vad jag kan sakna det lilla aset..
Jag spenderar ju iofs hela mina dagar med honom, så det blir väldigt ensamt när han inte är hemma.
Det var väldigt ensamt idag på morgonen utan Jocke eller Hanke bredvid :(
Jag hoppas bara att Hanke kommer trivas jättebra i den nya lägenheten.

Nehä.. Nu måste jag börja beta av min lista..
Så detta blir det sista blogginlägget på ganska länge, har vi riktig tur så kommer vårat internet redan på fredag, har vi otur så kommer det nästa vecka.

Hejdå så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0