Tenhult.

Igår morse vaknade jag med lite halsont.
Idag på morgonen trodde jag att någon hade satt en kniv i halsen på mig.
Det gör ooont!
Har nåt sår/en blåsa i svalget typ. Det är inte speciellt skönt.
Dessutom strömmar det ut i ett öra så jag har ont i halva huvudet typ.
Pratade med mamma innan, ibland är det bra att ha experter inom familjen. :)
Så har det inte gått över tills imorn så kan jag åka dit så får läkaren glo ner i min hals. :p

 

Hur som helst. Igår satt jag i ca fem timmar och skrev författarporträtt om Jane Austen och Daniel Defoe.

Det var inte speciellt intressant och jag hatar när man har tex fem olika källor och alla, precis alla, har olika fakta!
Sen visade det sig att dagens lektion blev inställd! Jättekul.

Idag kom grejerna från Telia, så förhoppningsvis får vi resten imorn vilket innebär att vi ääääntligen får internet och tv! Har ju bara varit utan det i en sådär SEXTON DAGAR!


Imorgon ska jag till Tenhult och prata om våran resa till Filippinerna inför ettorna. Vi ska "väcka deras intresse att söka apu utomlands".  Det ska bli ganska kul att träffa vissa lärare igen :)
Tror att det kommer bli jag, Frida, Sanna och Sofie. Men jag är inte säker.

Något jag är säker på, iaf till 99%, är att Josef inte kommer. För han har inte kommit på ett enda möte eller bildvisning sen vi kom hem från Filippinerna. Och då har vi nog ändå träffats typ 10 gånger.


Bild från igår, Hanke och jag hittade en megastor, halvt inhägnad, apellplan (aka Bodafors fotbollsplaner)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

fortfarande mycket snö hemma i sverige ser jag :b

2010-03-18 @ 00:58:01
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Ida Håkansson

Jo, det är en hel del kvar.. Dessutom snöade det igår natt. Jättelite. Men ändå..

2010-03-18 @ 15:59:25
URL: http://idahson.blogg.se/
Postat av: marika

alltså, jag har ju skrivit ett författarporträtt om Jane Austen och jag har det på datorn så du skulle ju ha kunnat få kolla på det om du ville :å

2010-03-18 @ 20:14:58
Postat av: Ida Håkansson

Ditt as! haha.

2010-03-19 @ 16:31:14
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0