Uppdatering.

Jag har under ungefär två års tid funderat över vilken slags lägenhet och senare vilket sorts hus jag vill ha.
Har funderat över om jag vill ha det modernt, eller lite mer ja.. vad ska man säga utan att låta störd. haha. men typ lantligt, "romantiskt" liksom. haha

Nu har jag iaf kommit fram till att jag vill ha det lite åt det lantliga hållet :D Eftersom jag är en sån romantiker. haha. Iaf köket ska va så :p
Så.. Om någon har glömt att köpa en födelsedagspresent till mig (bara 6 dar kvar nu, sen passerar jag den magiska vuxengränsen!) så kan jag tipsa om Milq.se :D

Detta vill jag ha till toaletten


Och detta vill jag ha till köket


Och allt kostar bara lite över 1400 kr. Haha
Tack tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0