Valpar!

Idag har jag som sagt varit i Tenhult.
Hämtade en militärklädd Sofie på stationen vid halv elva, hon hade inte hunnit byta om, sen lämnade jag Hanke i hundstallet (han blev sjukt glad när han såg var han var någonstans) så idag har han lekt med Kolan och Toffie. :D
Sen traskade jag bort till Lindas kontor och pratade lite med henne och klappade Margots valpar, som nu har blivit 9 veckor gamla. Söta som få!
Det har bara blivit en såld, jag var beredd att ta med alla andra hem :p
Det var iaf kul att vara på skolan.
Träffade Linda, Sofia, Johan, Anders, PETER!, Henrik, Eric, Åsa, Annika, Niklas, Koshaba och Rickard. haha

Sen åkte jag hem runt kl 14 och fick veta att vi äntligen har fått internet!
Meningen var att jag skulle åka till farbror doktor med min hals också, men jag tycker att det har blivit lite bättre idag. Så jag ringde och sa det så slapp jag åka hela vägen till Eksjö.
Det blir ju en liten omväg.
Jag hoppas att det blir bra innan helgen är över, annars får jag väl åka på måndag.

Tvn skulle ju också funka idag, men av någon anledning startar inte det försen på måndag.
Men jag ska försöka klara mig ändå :)

Hmm.. Jag undrar vad som har hänt mer idag..
Just nu väntar jag på att jag ska få ett nytt läsenord på studera.nu
Tänkte anmäla mig till högskolan nu, men jag har glömt bort mitt lösenord.
Men jag har exakt 4 veckor på mig, så jag ska nog hinna :)

Ett försök att få av Sofias skor.. :p


Alla vet ju att valpar är dom lättaste djuren att ta bra kort på.. Men här är iaf alla tre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0