0

Idag är jag lite bättre än igår. :)
Har inte ont i kroppen och nacken gör inte alls lika ont som igår, halsen är fortfarande lite jobbig.
Men med hjälp av lite ipren, honungsvatten och hundpussar så löser det sig nog :p

Jag funderar över om det kan ha varit så att jag har fått en rejäl allergireaktion. För jag hade nämligen glömt att ta mina tabletter i några dagar, kanske inte det bästa man kan göra när våren bestämmer sig för att komma på en dag. haha.
Så jag kom ihåg att ta igår, och nu har det ju blivit bättre.
Men jag vet inte..

Var hos mamma och pappa häromdagen, Zingo ställde gärna upp som fotomodell, även om han inte blir jättesnygg på bild. haha.
Min farbrors hund var också med på ett hörn (lägg märke till att dom inte har rensat utegården på ogräs de senaste åren^^), medans Biggebus inte ville stå still och då blev det ingen bild på honom :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0