Cykel idag igen :)

Idag kom jag på att jag faktiskt ska på hajk på fredag. haha.
Insåg att det är lite saker som måste inhandlas före detta, bla regnkläder och nåt att sova på.
Det känns som om våran gigantiska luftmadrass på typ 1,5 meter är för brett. :p
Har kollat på självuppblåsande luftmadrasser, men dom är dyra och sen vet jag inte hur effektivt det egentligen är..
Funderar på att kombinera ett sånt + ett vanligt liggunderlag för att få isoleringen och lite mer dyna.  :p
Vi får se helt enkelt. Ska till skolan först på onsdag så det får bli en liten shoppingrunda då :)


Idag har jag än så länge hunnit med en morgonpromenad med Hanke innan Jocke vaknade, sen var det frukost, ett avsnitt av The Pacific och sen cyklade vi runt dammen med Hanke och fikade :)
Har cyklat ganska mycket med Hanke nu och det funkar hyfsat bra.

Och nu sitter jag här :p
Jocke har precis åkt till jobbet och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Eller just det ja. Tvätten var det. Så det blir nog tre rundor ner till tvättrummet idag.
Sen vet jag inte vad jag ska göra mer :P

Dammelidammen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0