Döende

Det är vad jag är just nu.
Sakta men säkert känns det som om jag går mot min egen död!
haha.
Har nu jobbat 5 dagar med pollenallergi som heter duga.
Har 5 dagar kvar tills jag äntligen är ledig. Då är det dags för min lillebrors student. Så den dagen blir väl inte alltdör lugn den heller.

De sista 4 eller 5 nätterna har jag dessutom sovit jättedåligt, första natten hade jag kramp i ett ben säkert 15 gånger, nätterna efter det har jag legat sömnlös i flera timmar pga min näsa som inte riktigt vill fungera!

Nu har jag iaf 25 minuter kvar tills jag ska börja mitt sista pass på hemtjänsen för den här gången.
Har ju jobbat 7-13 och 17-21 igår + idag och tro mig, det är ingen barnlek! haha.

Nu ska jag upp på vinden och kolla om jag kan hitta min cykelkorg! Vet inte om jag ska cykla runt i samhället detta passet eller om det blir bil ut på landet. Men blir det cykel så underlättade det mycket att slippa sätta väskan på pakethållaren varannan minut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0