,

Nu var det ett tag sen jag skrev, men jag har jobbat och sovit :p
I onsdags var jag ju i köket, torsdag och fredag var jag på ett dagis här i Bodafors.
Och hjälp var trött jag blev :p
Det är lite jobbigt att vara vikarie, en massa namn man ska lära sig, nya rutiner, olika personal..
Att vara med barn i åldern 1-2 var också lite ovant.
Innan har jag varit med barn som är lite mer självgående så att säga :p Dom klarar av att äta själva och gå på toa.
Det gör inte ettåringarna :p
Men det gick ganska bra :) Ska jobba igen nästa fredag.

I onsdags var jag hos Marika också, det var kuul :å
Men dumma dom som inte har svetthål i sina klänningar!

Sen har jag inte hunnit göra så mycket annat.. Hade hand om scouterna i torsdags, vi gjorde skrabbelucker. :P
I fredags låg jag i soffan hela kvällen och glodde på tv tills jag somnade och i lördags var vi ute och åkte motorcykel i några timmar. Åkte bla till Tabergstoppen, tyvärr glömde jag kameran hemma. Men det var väldigt fint där iaf. :)

Nu har jag precis gjort en pastadeg, så den ska snart kavlas ut och sen blir det lasange!

Hittar inte min kamera så nu blir det ingen bild :p

Förresten så kom Ched till Sverige igår, så snart kommer vi ha en liten trevlig återträff! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0