Fruktsallad!

Igår var en knepig dag.
Trodde hela tiden att det var torsdag, sen visade det sig att det bara var onsdag.. haha.
Så jag stressade en massa i onödan.
Ikväll ska vi iaf planera lägerbål hemma hos mig. Trodde att vi skulle göra det igår, men jag kom på det ett tag innan iaf, så jag slapp sitta och vänta på folk som inte skulle komma :p
Tänkte göra fruktsallad, sen kommer Nathalie och Selma och då hoppas vi att vi får nåt gjort.
Jag har inte jättehöga förväntningar.. :p
Men vi ska klippa och klistra :D Och förhoppningsvis inte göra 45 st mentometerknappar?
Jag tycker dom kan få varsin kotte. Dom flesta vet nog inte ens vad en mentometerknapp är, så då spelar det inte så stor roll :p

Kollade föresten på filmen Prinsessa igår. Början var dryg, men sen blev det bättre.
Och nu fick jag en helt ny syn på hur det kan kännas för tjocka människor som vill bli tex skådespelare.
I den scenen när hon får en roll i en serie, hon ska spela en "ful tjock tjej" som alla sen skrattar åt för att hon är så ful och tjock och inte alls som killen vill att hon ska vara.
Jag hade garanterat skrattat åt det. Men sen kommer man på att det faktiskt finns en människa som måste spela den personen. Hur kul nu det kan vara..
Folk skrattar åt en, men av vilken anledning? Äckligt.

Sen kollade jag på Percy Jackson and the Olympians, den var inte speciellt bra, mest löjlig. :P
Efter det fick jag veta att det troligtvis blir två Avatar filmer till, iaf en till. Trevlans :D


Jag vill flytta nuuuu! Men mars och april gick ganska fort, så nu hoppas jag att maj går jättefort, juni kommer garanterat gå fort, kommer jobba med Janne första veckan sen blir det kanske nån veckas jobb på hemtjänsten, ev läger och så kan vi börja flyttpacka, det lilla som vi faktiskt packade upp..

Vårat blivande nya hus, som för tillfället håller på att renoveras lite på utsidan. Ommålning och en del utbytt panel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0