Jobbajobbajobba!

Bibbi ringde precis och frågade om jag hade lust att servera mat till dagisbarnen i Grimstorp imorn!
Självklart :D
Även om det bara är 4 timmar så är det sjukt mycket bättre än att bara sitta hemma.
Så mellan 10 och 14 imorn ska jag stå helt själv i ett storkök och fundera ut hur allt fungerar.. :å
Tydligen ska det finnas pärmar med beskrivning.. :)

Sen dröjer det bara några dagar innan jag börjar jobba med Janne. Kommer bara jobba 9 dagar, men jag är jätteglad ändå :)
Sen får jag se när jag får mitt schema från hemtjänsten. När jag pratade med dom sist sa dom att jag skulle fått det förra tisdagen.. :/

Idag har jag än så länge hunnit med en morgonpromenad innan frukost, 3,5 km på cykel med Hanke, matlagning, 2 avsnitt av Modern Family och nu ska jag ut på promenad, sen blir det lite träning och duschen på det!

Marika.. :p


Kommentarer
Postat av: [s a n n a]

haha det är bra att du påminner marika :b

2010-05-18 @ 15:33:17
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Ida

Jag är skeptisk till att hon tar mina påminningar på allvar :p

2010-05-18 @ 15:37:21
Postat av: Johanna

Va kul å jobba på dagis, har sj funderat på att anmäla som vikarier, får man fråga hur du gick till väga? var de genom arbetsförmedlingens vikariepool eller har du fixat de sj på nått sätt?

2010-05-21 @ 22:54:23
URL: http://www.johannasdjur.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag var först anmäld på kommunens vikariepool, men det var helt värdelöst. Dom skickar ut via sms och för det första så fick man nästan aldrig nåt sms, men när man väl fick det så var det ju sjukt många andra som också fick och då beror det ju helt på vem som fick smset först..

Sen när jag flyttade till Bodafors ringde jag till en del, och tog mod till mig och gick och hälsade på en del. Det gav väldigt bra resultat! Dom vill veta vem man är :)

2010-05-24 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0