Nikki

Nikki har varit hos oss sen igår. Hanke trivs väldigt bra med situationen :)
När vi var ute och gick kvällsrundan igår så kom det en söt liten totte springandes över vägen. Nikki ville äta upp den, Hanke fattade ingenting utan trodde nog att det var en boll. :p

Ikväll ska Jocke och Mikael kanske åka till Möcklamo och fixa våran ljuddämpare, så då tänkte jag följa med och gå till Högagärde med hundarna ist och busa i trädgården:)

Förresten så hade jag engelska idag, den absolut sista lektionen :D
De nationella proven, som jag trodde att jag knappt klarade, fick jag nästan mvg på. Var precis på gränsen.
Men det gör ingenting, med tanke på att jag var skeptisk till att bli g så är jag mer än nöjd med vg. :)

Så eftersom jag klarade det så behöver jag inte gå på några mer lektioner. Vilket är väldans skönt!
Har med andra ord klarat av min första halv-distanskurs :p
Nu återstår bara att se vad jag får för betyg när det dimper ner i brevinkastet. Orkade inte stanna och kolla upp vad jag får. Men godkänd är jag iaf :)

Nu ska jag kolla om jag hinner göra morotskaka innan vi åker, annars gör jag det sen :D

Nikki, trivs bäst på balkongen där det är ungefär 10 grader kallare än inne.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0