Trött.

Denna dagen började med att dom ringde från ett dagis vid kvart över sju och undrade om jag kunde vikariera där idag, imorgon och på fredag. Typiskt tänkte jag och sa att jag inte kunde för jag skulle jobba i Grimstorp idag.
Men hon var snäll och sa att jag fick ta torsdag och fredag ändå om jag ville :D
Så nu har jag jag jobb i tre dagar!
Tyvärr kunde jag inte somna om efteråt så jag låg i sängen och glodde tills Jocke gick upp halv nio för att springa en sväng :)

Idag har jag stått i köket, det tog ett tag innan jag fattade hur allt funkade, men jag hade sjukt mycket tid på mig så jag satt mest och glodde och städade på platser som redan var glänsande rena ^^
Blev klar 45 minuter innan jag skulle sluta så då fick jag gå ut och hjälpa till med barnen.
Satt och målade med tre barn och det var jättemysigt. :)
När jag öppnar dagis ska jag bestämma att bara dom söta, snälla barnen som vill sitta i ens knä och måla lila bläckfiskar och rosa prinsessor ska få komma :D

Vid 18 ska jag möta Marika vid hemmakväll (var annars? :p) och sen ska vi hem till henne och kolla på film, så länge det inte åskar en massa, då får vi väl bara äta godis :å
Sen ska jag upp imorn och jobba igen, denna gången i Bodafors så det blir smidigt.
Ska vara på den minsta avdelningen, tror att barnen är drygt 1 år, så det ska väl gå hyfsat bra.

Nu ska jag gå och handla på Rostedtsa! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0