Onsdag

Jag har ju blivit riktigt duktig på att blogga :D
Är nog inne i en sån period, snart kommer det gå över. haha
Men än så länge så är det kul att skriva :)

Denna dag har jag hunnit med att cykla 4 km med Nikki, hade tänkt ta samma tur med Hanke när vi kom hem, men då började det regna..

Så nu sitter jag istället här och försöker lära mig photoshop CS5.
Programmet samarbetar absolut inte med mig.. Som det brukar vara med andra ord :D

Har kollat lite vad för filmer som går i Jönköping på fredag också. Har hittat två action/komedier, det kanske skulle funka, så blir både Jocke och jag nöjda. haha

Nu ska jag äta en smörgås och kolla om det är nåt på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0