Söndag

Idag är det en sån äcklig mulen dag. Förhoppningsvis har den kommande veckan mycket bättre väder att bjuda på.. :)

I fredags var Jocke och jag i Jönköping halva dan, åt på resturang, gick i affärer och kollade på Date Night. En galen natt tror jag den heter på svenska. Den var iaf klart sevärd :P
Jag köpte en uppblåsbar kudde inför mcsemestern på stadium, en klänning (!?) på hm och så blandade jag en egen müsli på maxi. :p Gott :D

Idag har vi tvättid, det upptäckte jag för ungefär 20 minuter sen.. Men jag hoppas det hinner torka lite innan tiden tar slut iaf. Annars är det ju hyfsat varmt ute ändå.
Joakim är och simmar med Mikael och Johannes och jag tänkte gå ut på promenad med Hanke när första maskinen är klar, om ungefär en timma :p haha. Skulle faktiskt kunna gå ut innan.. hmm.
Vi får se vad klockan är när jag har skrivit klart :P
Kan nog inte gå så långt ändå, jag råkade klippa Hanke i pulpan igår och det slutade inte blöda på hela dan, så jag är rädd att det spricker upp igen om han släpar klorna i asfalt eller nåt.

Om jag inte skrev det häromdagen så har jag lite nya fiskar i mitt akvarium.. :)
I tisdags så var jag och köpte två nya malar och i torsdags så fick jag några guppisar och några neontetror av Jockes systers svärfar för hans akvarie hade gått sönder.
Så nu ska jag starta inavlensprogram på guppisarna.. ^^
Fick med några växter också så jag gjorde om lite och satte i en av mina gamla rötter.
Tycker att den ser ut som en elak fisk.. Täckt med bubblor :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0