Jobbdag 1 avklarad

Det var jättekul att jobba igår!
Även om jag fick jätteont i fötter, ben och rygg av att enbart stå upp halva dan..
Att sätta sig i bilen sen var underbart! haha. Det blir ju alltid så i början när man inte är van :p
Det var iaf Per Brahe som hade bal igår, jag fick ju se alla par i närbild och en del var väldigt roliga att titta :p
Det första ekipaget anlände i en pumpa..  haha
Sen var det ett par som såg ut lite som ett par clowner, tror att de finns med i artikeln i jnytt.se. Där kan man iofs se alla par om man känner för det :)

Jag lärde mig iaf en hel del om hur krångligt det är att få en typ 1 km lång bakgrunsduk att sitta rakt, att få in rätt inställningar på alla blixtrar, att få vissa balpar att våga stå nära varandra och hur det är att inte få äta kvällsmat eller mellanmål.. :p
Bortsett från det så hade jag ett väldigt enkelt jobb, att ta emot lappar med namn, markera i datan, titta på bilderna, välja en bra, visa för Janne och låsa vald bild :)

Idag börjar jag en timma senare eftersom vi kunde lämna kvar de flesta sakerna i lokalen, Ole Bull eller vad den nu hette.. Mycket fint namn, om man nu väljer att namnge ett rum.. :p
Men jag har tänkt åka till Nässjö lite tidigare ändå och köpa lite mer frukt och kolla på paket till Jocke som snart fyller år :D

Jag har iaf klarat av första jobbdan denna veckan, idag blir det bal igen, på fredag dagis och på lördag ska jag jobba på hemtjänsten 7-13 och 17-21.. Det blir en låg dag :p
Äntligen börjar jobben trilla in :D Att flytta till Bodafors har verkligen varit positivt på den fronten..

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa, det är faktiskt synd om min lilla plutt!Rehaben kommer ta någonstans mellan 6-12 veckor innan han är helt frisk om allt går som det ska och det längtar jag till! Men han börjat sakta men säkert bli bättre för varje dag som går, så det känns bra iallafall :)

2010-05-28 @ 14:34:20
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0