2010-05-05

Idag har jag varit i Nässjö, först på engelska lektion och sen handlade jag lite frukt också :)
Engelskan var faktiskt rolig idag.
Andreas är så värdelös och hans svengelska slår allt :D Sen var vi bara 3 pers vilket betyder att jag vågar prata mycket mer, vilket i sin tur leder till att våran lärare faktiskt fattar att jag kan lite :p
Vi övade inför fredagens nationella prov, reading and listening.
Oj vad lätt det här kommer bli tänkte jag efter att ha fyllt i tre ord i en lucktext.
Herregud vad svårt det här kommer bli tänkte jag tre ord senare..
Vi får se hur det går. Jag hoppas jag klarar det utan problem, för då kommer jag nog inte behöva gå på så många lektioner till, och det är ju ganska bra för då slipper jag skolka när jag ska jobba med Janne.. haha
Vilket kommer bli väldigt kul, tror jag :å
Jag kommer iaf få se en väldans massa balklänningar och studenter. :p

Har läst en massa i min sökbok som jag fick i julas(?) och har kommit fram till att det är ännu en akivitet jag vill hålla på med, det har blivit endel nu..
Agility, spår, eftersök, lydnad, räddningssök, weightpull (fast inte på riktigt utan mer som träning där hunden drar ex pulkor), drag, apportering, freestyle.. Listan kan göras lång :p
Med Hanke har jag än så länge provat på agility, freestyle, spår, lydnad och lite sök. Tänkte prova weightpull nångång i framtiden, men då måste han ha en bra sele till det, och dom kostar några kronor :p

Nu är jag iaf jättetrött och ska lägga mig framför tvn en stund (eller typ fram tills Jocke kommer hem om 6 timmar. :p)

Vissa vet hur man kopplar av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0