Utkast: Maj 9, 2010

Jag är helt död efter hajken.
Tre timmars sömn fick jag efter att jag hade avslutat mitt pass som eldvakt :p
Sen ansåg dom söta små flickorna i vårat militärtält att nu är det minsann morgon! Även att klockan inte hade blivit halv sex.
Men det var kul ändå. haha.
Och regnet slapp vi. Det duggregnade lite på natten och förmiddagen bara :)
Och min luftmadrass fungerade bra och lägerbålet blev väldigt lyckat  :P
Inga sura miner där inte :D

Föresten så fick jag en nånhundtidning häromdagen som jag inte kommer på vad den heter nu, och där i fanns två
artiklar som berättade om b-vitamintillskott för att slippa fästingar. Alla är väldigt positiva, än så länge har jag inte hört nåt negtivit om det. Så jag hoppas att Hanke inte kommer få så många äckliga kryp på sig i år.

Idag har vi varit i Gådeberg och bytt extraljus på bilen, rengjort kupéfiltret, dammsugit och kopplat ur baslådan + slutsteget. Den ska förhoppningsvis säljas så slipper den stå och ta plats.
Det blev en väldigt stor skillnad i ljudet, men jag vänjer mig nog :p

Torsdagens solnedgång. Väldigt trevlig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0