Valptider

Sanna har helt förstört mitt liv de senaste veckorna! :P
När hon började prata om att hon ska skaffa hund när hon kommer hem så har jag inte kunnat låta bli att börja läsa en massa hundböcker, valpinfo, leta uppfödare mm..  Jag gör nästan inget annat på dagarna!
Men, jag kommer iaf vara rejält föreberedd när vi skaffar hund igen.. haha.

På onsdag, eller om det var tisdag :S, så ska jag iaf till Marika, så då kan jag kanske koppla bort valptänket en stund. Iofs så bor Sigge där.. Så ne. Jag är fast.
Vi ska iaf ha fetto-/tjejfilmskväll. :D
Jag insåg för några dar sen att jag är helt övergiven snart. haha.
Sanna är i Usa, Marika ska till Malmö och Johanna till Trollhättan.
Eller ja, jag får ju erkänna att jag faktiskt har fler än tre kompisar.
Men alla kompisar från klassen som bor i närheten av mig bara försvinner. :p
Jag vet inte riktigt vilka som fortfarande bor kvar i närheten..? Frida i Sävsjö, Carro i Esperyd, Stina i Lekeryd. Hmm. Just nu har jag visst väldigt dålig koll på det där :p Typ alla andra bor i Mullsjö säger vi :å

Slängde mina engelskapapper idag, vi har faktiskt hunnit med en hel del papper på bara 20 lektioner eller vad det kan ha varit.


Kommentarer
Postat av: marika

yay, fetto/film! :D och du ska komma och hälsa på mig i malmö, bara så du vet :å

vad vill du har för valp då? :)

2010-05-18 @ 13:01:57
Postat av: Ida

Alla valpar? :P

Haha. Ne, jag tror att det blir en labbe. Men det kommer ju dröja ett tag, så jag har ju tid att ändra mig :P

2010-05-18 @ 13:50:02
Postat av: Stina

Glöm inte Lisa i Marieannelund och Mimmi i Ryd! Hehe. Och jag tänker inte flytta detta året iaf, du kan vara lugn!

2010-05-18 @ 18:53:46
Postat av: Ida

Ja visst ja, där hade vi lite folk med :P haha

2010-05-18 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0