Dagen

Nu: plugg, promenad, plugg, träna, dusch, plugg, kvällsmat, tv, sova
Innan: vakna, kissrunda med Hank, frukost, plugg, promenad, plugg, pensionärsjävlar, lunch

Visste ni föresten att jag inte alls har tagit studenten?
Ingen i Sverige har tagit studenten sen 1969 (eller om det var -68..).
Så det där med vita mössor är bara fejk.
Att man tar studenten borde egentligen heta att man slutar skolan. Precis som efter 9:an.
Självförtroendet sjönk lite där.
Vad har jag då åstadkommit i livet om jag inte kan räkna in "studenten"? haha.
Jag får vänta till januari 2014, för då ska jag iaf ta examen! Mohaha!

Jag har iofs lyckats en hel massa med Hanke, det får jag vara lite stolt över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0