Grattis Sanna!

Idag är ingen vanlig dag för det är Sannas födelsedag :D
Meningen Sanna, det var att jag skulle skicka ett paket till dig, med typ godis eller nåt.
Men då var man tvungen att skriva en mass tull- och faktureringspapper och så är amerikanarna dumma och stannar en del godis i tullen (och äter säkert upp det själva!).
Och jag är alldeles för korkad för att fatta hur man gör med alla papper :å
Så, för att du inte ska glömma bort oss helt och hållet så har jag suttit hela och letat bilder.
Bara för din skull. :p
Och så har det varit sjukt roligt att kolla på alla :D
Att de flesta bilderna är tagna med min gamla-gamla mobil eller med min gamla kamera får ni har överseende med :p
Btw så tycker jag att de börjar bli dags att komma hem nu Sann!

Marika- du vet hon som förföljde oss upp till internatet ibland


Kor på väg ut på grönbete


Mattelektion


Muffinsbak i rektorsbostaden


Mer mattelektioner...


Grisar


Fluga :D


Galen hund.


Avfrostning på internatet


Krokodil i dammen


ja..


Den legendariska zebran


Dingle


Den traditionella vandringen ner till djurvården för att hämta syrsor. som ibland rymde på internatet.


Hon den där Marika igen. lägg märke till de långa håret.


Kvällens höjdpunkt


Att vi lyssnade på tokio hotel (iofs under en mycket kort period innan de blev äckliga) är och kommer förbli en hemlighet, och den som avslöjar oss kommer få dödstraff




Söndags-pizzapicknick på på golvet i mitt rum för att det var bönder i allrummet :p


Ne, Sanna lärde sig aldrig att vattna blommorna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack ida! Det var mkt underhållande :b

2010-11-24 @ 17:31:55
Postat av: [s a n n a]

Btw, så var det jag som skrev det andra om du inte förstod det :å

2010-11-25 @ 04:19:51
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/aupair
Postat av: Marika

haha, fan vad jag saknar det nu! :P

2010-11-25 @ 08:50:29
Postat av: Ida

hmm.. ne det fattad jag inte alls :å

Ja, man saknar det skitmycket när man går igenom alla bilder..

2010-11-25 @ 16:32:48
URL: http://idahson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0