Värmekudde och alvedon hela kvällen

Är det okej att gå och lägga sig halv åtta? :P
Jag har en hemsk huvudvärk och magen ska vi bara inte tala om.
Men jag är tjej och då är man så illa tvungen att ha magont ibland :p
Ändå tog jag tabletter när jag kände att det började göra ont, trots det ökade värken i magen och huvudvärken kom helt oanmält.

Jag har iaf fått en del gjort idag.
Lisa i studiegruppen var världens bästa och satt kvar på föreläsningen (!) så att jag och Björn kunde åka hem vid fikapausen vid 14 = Ida kom hem vid kvart över 3, dvs tre timmar tidigare än planerat och hann med att läsa ut alla kapitel tills imorn + filma träning med Hanke.
Får se om jag vågar titta på träningsfilmen med Hanke, den är mest till för att jag ska kunna filma samma moment om typ 1 vecka och se om vi har kommit nånstans.
Men det är väl inte fel att titta och se om jag gör nåt fel.
Man kan alltid bli bättre. Typ iaf :p

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och planera aktiviteter för ungdomsgruppen på hundklubben.
Sen tror jag nog att det blir sängen ganska snart..

Kommentarer
Postat av: Naimi

Hahah ja de kan ju bli jätte kul :D

o sen e de ju lite roligt att hon e så tidig på o prata me, de "normala" e att dom säger 8-10 ord när dom e 1,5 år, o Nellioe har ju en månad dit o kman redan 3 gånger så mycke typ, o de e ju inte dåligt med en sådan mor ;p

2010-11-17 @ 18:43:33
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Naimi

Haha fyfan va sjukt :o De e väl klart dom inte lär sig om man inte lär dom .

Jo men ja har no nästan tjatat hål i skallen på na ;) Haha ne men ja har no allti pratat mycke med henne, de e ju som sagt så dom lär sig o både förstå o prata..

Du kommer no få världens roligaste jobb tror ja :D

2010-11-18 @ 11:47:34
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0