Äntligen lite lugn och ro..

Hemtentan är över, iaf för en liten stund. Sen kanske jag kommer få komplettera nåt, men just nu så har jag gjort allt som ska göras. (iaf på hemtenta punkten ;)) Ska bara lämna ett ex i min mentors fack imorn också.
Var och pratade med min svensklärare igår så att hon kunde se om hon hittade några onödiga fel, haha, det är ju dumt att lämna in en tenta som inte är genomläst när man faktiskt har den chansen.
Hon hittade några småfel, men sa att jag har ett väldigt bra skrivspråk! Hon var tom förvånad för att det var så bra trots att jag bara har läst en halv termin! De ni :D

Övriga dagen igår var helt knäpp.
Det började med att Jocke inte lyckades stänga av larmet på sin mobil så jag vaknade omänskligt tidigt. Några minuter efter att han väl fick av det så går larmet på hans klockradio och där var alla mina chanser att somna om bortblåsta. haha.
Väl i skolan så hade vi en konstig föreläsning om vetenskap.
Vet ni att den enda vetenskapen som är sann är att människor är dödliga, och eftersom vi alla är människor kommer vi alla dö.
MEN, eftersom alla människor faktiskt inte har dött än så är detta inte heller en sann vetenskap! Helt sjukt.

På stationen i Jkpg satte sig en alkis bredvid Jessica och mig. Väl på tåget satte vi oss på en plats där han inte kunde sitta, men självklart hamnar han bakom oss! Så det var bara att lyssna på honom i 40 mintuer till.

På stationen i Nässjö fick jag först gå ner för att köpa nytt periodkort på Pressbyrån. I trappan på vägen upp igen tycker jag mig se en hudfärgad liten korv ligga i rulltrappan (som av någon anledning stod stilla). Jag tänkte inte mer på det och fortsatte upp i den vanliga trappan. Då kommer jag plötsligt i jämnhöjd med en kille och en tant, varav tantens ena hand är BLODIG, väldigt väldigt blodig, hon hade fastnat med handen i rulltrappan på något sett.
Tanken på den lilla korven längre ner i trappan kommer upp igen, var det hennes finger?! Huuuh!

Sen tror jag att resten av dagen var hyfsat vanlig. haha.
Förutom att det var bonde söker fru, som är ett helkonstigt program..

Idag har jag än så länge ätit frukost, varit ute och tränat med Hanke och nu ska jag hänga upp tvätten. haha

Från onsdag eftermiddag, förra veckan:


Torsdag morgon, förra veckan (det kom ännu mer sen men det har jag inget kort på, men nu får ni se hur hemskt vi hade det :P):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0