Dag 8

Nu har vi haft 8 dagars vfu.
Fast jag var sjuk en dag förra veckan så bara 7 dagar för mig.
Har 7 dagar kvar så man kan väl säga att jag är på mitten.
Idag har jag även blivit kallad Mamma.
Så nu kan vi lägga både fröken och mamma till listan.
Detta barn säger iofs mamma till alla vuxna, så jag behöver nog inte ta åt mig :p

Usch, idag är en sån där sjukt tråkig dag när jag absolut inte vill sitta ensam hemma.
Jobbade till kvart i fem, gick hem, duschade, åt mat och nu sitter jag här.
Jag hade gärna åkt och kollat på speedway ikväll, men det blev det inget med.
Får kolla på tvn ist, för det är ju verkligen samma sak.. ^^
Men det är trots allt SM final och jag vill se mina Vetlanda pojkar vinna!
Jag kan nog sitta och skrika hemma i soffan också, och veva lite med min flagga :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0