Mycket!

ojojoj, jag har mycket att skriva om idag! haha
Men jag ska försöka ta det lite kortfattat.. :p

Förra lördagen var vi i Mullsjö hos min kära kusin + familj.
Mina underbart söta små kusinbarn var väldigt busiga! haha.
Dom hade fått en kanin som heter Stampe.
Stina ville att den skulle heta Ulf (misstänker att pappa Eric hade viss påverkan där..)
Men Stampe blev det.
Stampe är duktig, han springer lös i rummet ibland men han hoppar in i sin bur när han ska kissa och tycker att det är roligt att äta upp sladden till Lindas nya favoritlampa. Tipsade om att hänga upp sladden så att det inte ligger en Stampe-stek på golvet nästa gång dom går upp.
Matilda lånade min kamera under kvällens gång. Det är roligt att se vad en 5 åring tar kort på.

Denna veckan har jag varit på min vfu-plats (praktikplats för er som inte är insatta i högskolans värld :p) och det har varit jätteroligt!
Barnen är i åldrarna 1-3 och dom är 11 st, och jag har tom lärt mig alla namn!
I veckan som kommer ska en ny liten tjej börja så då får jag vara med om en inskolning också :)
Jag tycker att jag har varit väldigt duktig (jag klarar tex av blöjbyten! ;)) som redan efter en vecka har haft egen sångstund och lite annat smått och gott!

I går var vi i Ullared igen, och vi såg Ola-Conny. Haha.
Fast det var väl inte riktigt därför vi åkte dit.
Vi köpte bla en vinterjacka till Jocke, ett par termobyxor till mig och lite annan skit.
Senare på kvällen åkte vi till Backen och pratade, kollade på tv och dippade morötter och chips!



Stina var väldigt stolt över sin tappade tand


Grimasbild på Stina, Jocke och Matilda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0