Hanke är sympati-sjuk? :P

Vaknade idag av att Hanke kräktes på golvet.
Inget ovanligt med det, när han inte får mat på regelbundna tider så kräks han ibland. Så jag frågade honom om han var sympatisjuk med mig. haha.

Är han det så har han iaf tagit i ordentligt..
Han har inte ätit sin mat än, han är väldigt orolig, ligger och skakar och gnyr + att han har kräkts flera gånger..
Tänkte att jag skulle gå ut med honom och se om han blir bättre då, ni vet det där med att tömma tarmar och så. haha.
Men han somnade när jag slängde i mig en smörgås så han får väl sova så länge han vill, så går vi ut sen.
Det är inte alls vanliga, pigga Hanke :(
Det blir en väldigt olustig känska. Blir han inte bättre om några timmar så får jag väl helt enkelt ringa djursjukhuset och höra vad dom säger.
Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0