Hundbur

Nu har jag pratat med en gubbe som ska göra en bur till Hankepank :)
Fast han hade så mycket att göra nu vid månadsslutet så han skulle ringa sen när det är dags.
Han bor iaf i Eksjö så han kan hjälpa oss att mäta bilen. Jocke och jag provade att göra det själva i förrgår, och det var väldigt mycket svårare än det verkade! haha

Idag har jag varit i skolan på en suuuperseg föreläsning.
Jag somnade nästan under de två första timmarna.
Pratade med två i min studiegrupp och dom tyckte att den var jätteintressant..
Vem tycker att en föreläsning om vad gubbar ansåg om kunskap på 700-talet f.Kr är intressant?!
Det är 2700 år sen! Tvåtusensjuhundra! Det är en evighet sen! Och det tyckte nån var intressant?
Ne! Usch! Jag och Björn gick en kvart tidigare och kom hem två timmar tidigare än väntat. Det gillar vi däremot :p

Nu ska jag sätta mig med alla böcker och papper igen.
Jag ser inte fram emot tentan..
Däremot ser jag fram emot min praktik. Men, Nässjö kommun (och Eksjö) har fortfarande inte bekräftat var vi ska vara!
Hur dåligt är inte det? De flesta fick veta det i onsdags, de andra på torsdagen eller fredagen.
Idag är det tisdag. Om mindre än 6 dagar ska jag befinna mig på min praktikplats. Senast denna veckan måste vi ringa våra handläggare, vilket är väldigt svårt om man inte vet var man ska vara!
Skäms Nässjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0