6/9

Idag hade vi föreläsning mellan halv elva och tolv.
Fast jag smet tio i tolv för att hinna med 12 tåget och komma hem tidigare :p haha
Första halvtimman av föreläsningen var som vanligt förstörd av alla tanter (äldre elever) som inte fattar hur man pluggar eller hur internet fungerar.
Prata med dom i informationen! Jag fattar inte varför dom hela tiden ska hålla på och förstöra våra föreläsningar med sina dumma frågor!
Det är väl ändå inte lärarna som ska förklara hur man skapar sitt datorkonto eller att man faktiskt kan skummläsa böcker och ändå få en någorlunda helhet i det.


Iaf så var jag hemma vid 13 och sen kom bovärden och skulle kolla på vårat handfat och tapeterna i lilla rummet.
Handfatet skulle han skicka en reparatör att kolla. Och efter mycket om och men så lyckades jag övertyga honom om att vi ska ha nya tapeter till rummet.

Jag kan ta en bild sen och visa er hur det ser ut. Gubben tyckte inte att det var så farligt.
Sen frågade jag när dom skulle sätta på värmen i huset.
Det sa han att det sköttes automatiskt.
Så vi får väl ha 18 grader ett tag till. Han tyckte inte att det var så kallt.
Han hade minnsan 21 grader, men så hade han också ett hus. Är det bara jag som inte fattar skillnaden?!

Golven blev jag lite glad över iaf, för det verkar som om alla plastmattor ska bytas år 2012. Men så sa han att man kan ju välja att låta bli det ifall man tycker att dom är okej. Visst. Vårat rosa golv i hallen är underbart! Så mina golv ska dom minnsan inte slippa! Mohaha!

Nu kommer iaf lite bilder, så ska jag ta kort på tapeterna så länge :p

Kräftfiske hos Jocke och Elin :) Killarnas båt var väl aningens baktung kanske, dom fick in lite vatten mot slutet. haha


Svamptur! När jag var liten så var detta en fin väg, nu var den lite mer igenvuxen. :p


Rolig svamp 1


Rolig svamp 2. Skumsvamp! :p


Min nya, yttepytte lilla dator :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0