Uuuuuurk!

Den första snön har kommit till Sverige.
Hur vidrigt är inte det på en skala?!
Huuu!

Nåt annat ungefär lika vidrigt är att jag gjorde min livs första tenta igår.
Min första tenta, och den gick troligtvis åt skogen.
Jag hade pluggat på helt fel saker, trots att jag pluggade på det som stod på pappret?!
Och det kändes skit.
Här har man suttit i en månad och glott ner i böckerna och verkligen försökt att lära sig nåt.
Sista veckan har jag inte gjort annat än att plugga. Nästan all vaken tid har jag ägnat åt skolan.
Och så bara pang.
Nepp, den tentan blev nog inte godkänd.
Men i genomsnitt så kuggar 30 % av alla på tentorna, så jag kommer inte vara ensam.
Jag är iaf godkänd i 4 av 9 moment i första kursen och det är ju bra. Än så länge har jag inte blivit underkänd på nåt, utom troligtvis tentan, men det reslutatet kommer nog inte än på länge. Dom har trots allt nästan 400 tentor att rätta :p
Så fram tills reslutatet kommer ska jag inte tänka på det :)

Nu på måndag börjar jag min VFU. :D
Ska vara på förskolan Ugglan här i Bodafors, avdelningen Nyckelpigan.
Har haft mail kontakt med en av mina handläggare (varför i hela friden har jag två?) och hon verkar trevlig :)
Dom har runt 12 barn i åldrarna 1-3.
Jag har aldrig jobbat med så små barn så det ska bli intressant.

Nu ska jag fixa grönsaker till ikväll, vi ska dippa och troligtvis titta på idol, vi har ju faktiskt en kompis kusin som är med ;) haha
Fast jag hejjar på Björn ändå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0