Brödbakning på gång.

Nu har jag blandat ihop en dubbel sats bröd.
Durumbröd blir det idag. Tänkte att jag skulle prova att ha durummjölet till något annat än pasta. :p
Så nu ska det bara jäsa i 8 timmar till :p
Jag känner mig väldigt duktig. Har inte köpt bröd på över en månad. Lite skillnad mot innan när vi köpte ett bröd var/vecka :p
Eller jo, jag har köpt rostbröd en gång, för det jag gjorde själv blev inte alls bra.. :p

Det blev ingen magsjuka förresten. Igår mådde jag mycket bättre så det var nog bara nåt tillfälligt.
har bara lite förkylning kvar.

Jag har fortfarande en jobbig känsla i magen. En klump som inte går att beskriva.
Angående jobbet denna veckan. Det var så mycket som hände, så mycket väldigt obehagligt och jobbigt.
Och jag kan inte prata om det med någon..! Mer än de som jobbar där förstås.
Funderar på att gå dit någon dag i veckan och prata av mig lite. Höra vad som har hänt, om någon vet vad som kommer hända mer och på vilket sätt jag kommer bli mer inblandad.


Bläk på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0