Jag behöver iaf inte oroa mig för saltet

Idag har jag inga tvång alls. Ingen skola, och hemtentan blev klar idag på morgonen, 5 dagar innan den behövde bli klar! :D Det är jag väldigt nöjd över..
Så tanken var att Hanke och jag skulle ge oss ut i skogen så att han skulle få springa lös och ha det roligt.
Men, jag hade kunnat ha skridskor på mig. Vägarna i Bodafors är isiga. Mycket isiga. Efter att ha kämpat i ungefär en kvart gav jag upp och halkade hemåt.
Kollade på hitta.se hur långt vi hade gått och resultatet blev 1,029 km. Det tog oss 35 minuter.
Vi kom aldrig till skogen.. Får se om jag kanske gör ett nytt försök i eftermiddag.

Men för att försöka se något positivit i detta så är det ju faktiskt så att dom inte saltar i Bodafors (inte sandar dom heller för den delen...). Vilket betyder att det inte fräter på Hankes trampdynor, så dom behöver vi inte spola av så fort vi har varit ute. Bra va? :P


Igår firade vi pappa som fyllde år. Det blev bowling, En grek och en italienare och så gjorde jag en schwarzwaldtårta till efterrätt :) En mycket trevlig familjedag :)


Hanke gillade inte jordgloben, för han trodde att det var en boll som han inte fick leka med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0