Sjukling :(

Idag var jag på jobbet i två timmar, sen var det bara att gå hem igen.
Hade ont i hela kroppen och mådde allmänt dåligt..
Väl hemma så blev det att ligga i soffan med ett täcke och två filtar, ändå frös jag :(
Det visade sig att jag har feber. Det var faktiskt väldigt längesen jag hade feber nu, så det var väl på tiden. haha.

Så jag har inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan idag.
Har hunnit med att titta på About a boy och Despicable me. Den sista bättre än den första :p
Det är tur att man har en pokvän som brer smörgåsrån och häller upp avslagen cola i ett glas med sugrör! :D
Mammas medicin på sjuka barn fungerar än idag ;)
Lite måste man äta..


Veckan på jobbet har iaf varit väldigt konstig.
Eftersom det är tystnadsplikt som gäller så kan jag inte skriva så mycket.
Men ett barn blev omhändertaget av socialen, fick bara träffa föräldrarna nån timma på eftermiddagen, sen fick dom åka till ett jourhem som socialen hittade på jättekort tid. Lite väl snabbt tyckte jag att det gick..
Egentligen vill jag skriva hela historien, för det är väldigt jobbigt att ha sett allt och jag behöver prata av mig, men det går ju inte :)
Dessutom finns det en hotbild mot många, inklusive oss i personalen. Så säga nåt är det sista jag ska göra.

Usch säger jag bara. Stackars barn och stackars föräldrar som behöver gå igenom allt..
Tur att jourfamiljen verkar så bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0