2011

Jag är väldigt trött efter gårdagens bravader :p
Det blev god mat, flörtleken (en otroligt underskattad lek), tönt-dans, fyrverkerier och annat roligt!

Idag har vi haft sovmorgon. Somnar man sent har man rätt att gå upp sent. Så det så.
Sen åkte vi och hämtade Hanke i Högagärde. Där hade han spenderat natten bla med att titta på fyrverkerier, det är väldans skönt att ha en hund som inte påverkas ett dugg av varken smällare eller fyrverkerier. :)
Vi stannade hos mamma och pappa och fikade en stund samt blev utfrågade om våra framtidsplaner.. haha.
Sen har vi bara slappat hela dan.. En liten hundpromenad och hemmagjord pizza är det enda vi har åstadkommit :p
Imorn blir det att fixa tacos till Josse, Mikael, Elin och Jocke som kommer på besök.
På måndag blir det plugg + jobb 17-21.
På tisdag hoppas jag att jag kan åka och hälsa på min kusin + barn.
På onsdag jobbar jag på förskolan och sen blir det nog att plugga resten av veckan :)
Skönt att iaf ha lite att göra nu när Jocke börjar jobba igen..

Nu kommer lite bilder från mellandagarna-nyår :)

Jockes syster och jag


Föda under mellandagarna (fast mest för att göra Sanna avundsjuk.. :å)


Jag har köpt två tavelhyllor för att ha lite receptböcker på :p


Julhelgen tog mycket hårt på Hanke, som ändå var väldigt nöjd med att träffa så väldigt mycket folk som kunde mysa med honom.



Men det tog på krafterna och vi har aldrig haft en så lugn hund i så många dagar



Kissekatt på nyår



Munfladder på nyår + en något förvirrad Tomas



Töntdans á la 90-tal på nyår, Carro ser ut som en aerobicsinstruktör och jag ser ut som en stel gurka. Alternativt en valross. (Påminn mig själv om att aldrig mer vara på kort bredvid Carro som är smalare än en speta. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0