Min vapendragare Hanke

Jag har suttit med min hemtenta heeela dagen.. Otroligt tråkigt, men det har blivit väldigt mycket gjort. 4 sidor på en dag. Inte alls dåligt. Har bara lite kvar men jag vet ungefär vad som ska stå där. Bara att få ner det på papper också.. Sen blir det lite fix med språket och så. Allt ska ju vara så akademiskt fint! haha. losers.. Jag ska bli förskollärare, vad jag kommer ha för nytta av mina akademiska texter kan man ju fråga sig.. Men alltid lär man sig nåt :p

Hanke har varit mitt sällskap hela dagen. Han är bra han :) Innan jag tog in hans säng till skrivbordet låg han vid mina fötter under stolen och krånglade :p

Han är alltid vid min sida den underbara lilla hunden (han och pipen ;))


Tänkte att jag skulle slänga upp lite andra bilder när jag ändå håller på :)

Pulkaåkning i Lekeryd med mina kusinbarn :)






Stampe (fantasin flööödade när de skulle ge kaninen ett namn)



Hanke och grishuvudet




Det var dagens bilder det :)
Imorgon ska vi fira pappa som fyller år. Bowling och god mat :) Jag ska försöka göra en schwarzwaldtårta, som jag vet att pappa gillar. Men vi får väl se hur mitt resultat blir :p
Tänkte att Hanke skulle få springa lite i skogen och träna också. Så jag hoppas jag hinner klart med tentan snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0